пʼятниця, 3 квітня 2020 р.

Онлайн уроки на 06 квітня

Математика(8.55-9.30)

Тема. Годинник. Визначення часу за годинником.Складання і розв'язування задач.

Мета.Ознайомити учнів із циферблатом годинника та одиницею вимірювання часу-годиною.Учити визначати за годинником час у годинах.Розвивати творчу уяву,вміння порівнювати.

                                 Хід уроку

1.Повторення і закріплення вивченого матеріалу.

Відновити рівності
0+4=7           0-1=10    15+0=16     0-3=3     12-0=11

Зразок коментування.

7=3+4,отже,пишу:3+4=7;16-наступне число після 15,отже,до 15 треба додати 1,пишу:15+1=16.

Самостійна робота(завд.3,ст.94)

2.Вивчення нового матеріалу.



Робота за підручником(завд.1,ст.94)

Розвиток математичних знань.

.Самостійна робота (завд.5)

-Що в цих задачах подібне,а що-відмінне?
Творча робота за №2.

Завд.4 (записати вирази без обчислень).

3. Підсумок уроку.

Визначіть час на вашому годиннику,на годинниках (завд.1,ст.94).

Мистецтво

Тема.Теплі кольори.Натюрморт.

Мета.Закріплювати поняття про теплі і холодні кольори.Розвивати спостережливість,естетичні смаки.






  Онлайн уроки на 07 квітня  

Математика(10.00-10.35)

Тема.Годинник.Визначення часу за годинником.Обчислення виразів.Розв'язування задач.

Мета. Ознайомити учнів з різними типами годинників.Вправляти у визначенні часу за годинником,в обчисленні значень виразів з іменованими та абстрактними числами.Розвивати уяву.

                                            Хід уроку

1 .Повторення і закріплення вивченого матеріалу.

Усні обчислення

-9 збільшити на 1,а потім -ще на 1.
-13 мінус 1,мінус 1.
-Суму чисел 8 і 2 зменшити на 1.
-Різницю чисел 20 і 1 збільшити на 1.

Самостійна робота за впр. 6(ст.95)

2.Вивчення нового матеріалу.


3.Робота за підручником завд.1,2, 3 (ст.95)

-Самостійна робота (завд.4)

4.Розвиток математичних знань.

Завд.5,ст.95
-Що означає "на 5 більше"?(Стільки само,та ще 5).Якою дією розв'яжемо задачу?

Підсумок уроку.

   

Я досліджую світ(11.05-11.35)

Тема .Тварини рідного краю.

Мета.Формувати уявлення про види тварин своєї місцевості;вчити визначати найпоширеніші з них;розвивати вміння аналізувати,порівнювати,розпізнавати тварин;розвивати спостережливість;виховувати дбайливе ставлення  до  тварин. 

                                   Хід уроку

 1. Актуалізація опорних знань.



   2.Основна частина

Робота з підручником(ст.83)

-Назвіть групи тварин.(комахи,риби,птахи,звірі)
-Що зображено на малюнку у кружечках?

Гра "Хто де живе?"

-У барлозі....
-У норі....
-У дуплі....
-У гнізді...
-Під кущем...
-Під листком...
-У воді...

Робота за підручником (ст.84).

Гра"Який,яка"

Лисиця-(хитра........)
заєць-(боягузливий.....)
вовк-(злий....)
ведмідь-(бурий.......)
білка-(руда........)


 

Підсумок уроку.

_Назвіть казки ,у яких героями є дикі тварини.



_Які тварини(крім диких) зустрілись у казці?

Онлайн уроки на 08 квітня

Я досліджую світ(8.00-8.35)

Тема.Яких свійських тварин вирощують у рідному краї.

Мета.Продовжити формувати уявлення дітей про свійських тварин,ознайомити з умовами їхнього утримання;розкрити цінність тварин для людини;розвивати вміння аналізувати,порівнювати,розпізнавати тварин;виховувати дбайливе ставлення до них.

                                       Хід уроку

1.Актуалізація опорних знань.

Гра"Хто зайвий?"

Лев,тигр,корова,слон,пантера.
Зебра,олень,коза,лось,рись.
Заєць,ведмідь,вівця,вовк.
-Які тварини виявились "зайвими"?
-До якої групи вони належать?

2.Основна частина.

Робота за підручником(ст.86)



Вправа "Обери ознаки"

-Розгляньте малюнки(ст.87).Яка тварина там зображена?
-ОберІть ознаки,що має зображена тварина(Свійська тварина;використовують м'ясо,яйця;живе у курнику).


Домашні улюбленці


3.Підсумок уроку.



Математика(10.00-10.35)

Тема.Порівняння чисел у межах 20.Обчислення виразів.Розв'язування задач.

Мета.Учити школярів порівнювати числа другого десятка,вправляти у визначенні часу за годинником.Розвивати творче і логічне мислення.

                                         Хід уроку


1.Повторення і закріплення вивченого матеріалу.

Робота за підручником(ст.96,завд.2,6).
-Котра година на вашому годиннику?

2. Вивчення новго матеріалу.



Робота за підручником (завд.1,ст.96)

Закріплення вивченого матеріалу.

Завд.3,ст.96.

Розвиток математичних знань.

Задача 4.

Завд.5
Запитання:
"на скільки більше" вимагає порівняти 2 числа.
-Які числа можна порівняти?


3.Підсумок уроку.



Онлайн уроки на 09 квітня

Я досліджую світ(8.00-8.35)

Тема.Чому потрібно охороняти рослини і тварин. 

Мета.Заохочувати учнів до діяльності,спрямованої на охорону навколишнього середовища;вчити розпізнавати рослини і тварин,що охороняються та зустрічаються на певній території;розвивати спостережливість;виховувати любов та дбайливе ставлення до навколишньої природи.

                                           Хід уроку


1.Актуалізація опорних знань

-Чи може людина існувати без природи?Чому?
-Яким чном люди завдають шкоди прроді?
-Чому потрібно охороняти природу?

2.Основна частина.

_Чому на Землі з кожним роком стає менше лісів?
-Чому безліч тварин зникли або стали рідкісними?

Робота за підручником(89-90)

Словникова робота(Червона книга-це перелік рідкісних рослин,грибів,тварин,які опинилися під загрозою зникнення)


.

-Чи можна попередити зникнення рослин і тварин?
-Як можна вплинути на збереження природи?

Поетична хвилинка (ст.91-вірш "Не лови метелика"

-Як ви гадаєте,яка користь від метеликів?

Загадки про природу.







Охороняйте природу-вона наш друг!!!

Підсумок уроку.






Математика (8.55-9.30)

Тема.Дециметр. Співвідношення між  одиницями  вимірювання довжини. Розв'язування задач.

Мета.Ознайомити учнів із мірою довжини(дециметром)та співвідношенням між дециметром і сантиметром. Розвивати творче мислення.

                                               Хід уроку

1.Повторення і закріплення вивченого матеріалу.,Математичний диктант.

Математичний диктант.

-19 збільшити на 1.
-15 зменшити на 1.
-13 плюс 1,плюс 1.
-суму чисел 16 і1 зменшити на 1.
-Перший доданок-1,другий-10.Запишіть суму.
-Скільки десятків і одиниць у числах 12,18,10,20,11?

-Десять-це один десяток.

2. Вивчення нового матеріалу.

Підготовча робота.

-Пригадайте назву мірки,якою ми вимірюємо довжини відрізків,(1см). 1см-це одиниця вимірювання довжини.Сьогодні ми ознайомимось   з дециметром.

Робота за підручником.

Завд.1,2 ,ст.97.

Відео




Закріпленн нового матеріалу.

.
Завд.3 (ст.97)

Розвиток математичних знань.

Завд.4
--Скільки всього разом?
На ? більше

3.Підсумок уроку.

-Скільки см в одному дециметрі?

-Які предмети зручніше міряти дециметрами,ніж сантиметрами?


Онлайн уроки на 10 квітня

Мистецтво(10.00-10.35)

Тема.Краса і здоров'я.О.Янушкевич "Пісня про зарядку".Мультфільм"Крижане серце".

Мета.Вчити вмінню бачити прекрасне і корисне.Розвивати інтерес до мистецтва.Виховувати естетичні смаки.

                                         Хід уроку

1.О.Янушкевич."Пісня про зарядку".



Мультфільм"Крижане серце"

                                  





Онлайн уроки на 13 квітня

Математика  (8.55-9.30)

Тема.Круглі десятки.Додавання і віднімання.Лічба десятками.Порівняння чисел.Розв'язування задач.

Мета.Ознайомити учнів з лічбою десятками та додаванням і відніманням десятків. Повторити вивчений матаріал.Розвивати послідовне мислення,пам'ять. 

                                            Хід уроку

1.Повторення і закріплення вивченого матеріалу.

Математичний диктант.

-19 збільшити на 1.
-15 зменшити на 1.
-13 плюс 1.
-Суму чисел 16 і 1 зменшити на 1.
-Зменшуване -18,від'ємник -0.Запишіть різницю.
-Перший доданок -1,другий-10.Запишіть суму.

Усне розв'язування задач.

-По струмку пливло 14 паперових човників.Одного човника прибило до берега.Скільки човників попливло далі?
-В одній вазі було 17 волошок,а в іншій-на 1 волошку більше.Скільки волошок було в іншій вазі?

2.Вивчення нового матеріалу.

Завдання 1 (ст.98) -(висновок)



Бесіда за вправою 2.Висновок:десятки  додають і віднімають так само,як і одиниці.
Завд.  3.  3<4,отже 3дес.<4дес.

Десятки не тільки лічать,а й порівнюють так само,як одиниці.

3.Розвиток математичних знань.

-Яке це число?(7дес.,1дес.,5од.,5дес.,4дес.,6од.,6дес.)
-Накресліть відрізок завдовжки 1дм.Видовжіть його на 3см.Прочитайте трьома способами це число(1дм і 3см;13см;1десяток сантиметрів  і  3см).

Самостійна робота завд.5,6,ст.98.


Мистецтво(12.00-12.35)

Тема.Візерунки на писанках.Створення Великодньої писанки або ескізу писанки за зразком чи власним задумом.

Мета.Розширити уявлення дітей про створення Великодньої писанки.Розвивати інтерес до народних традицій

                                 Хід уроку



Онлайн уроки на 14 квітня

Математика(11.00-11.35)

Тема.Читання та запис двоцифрових чисел.Нумераційна таблиця.Складання і розв'язування задач за малюнками.

Мета.Учити читати двоцифрові числа з  нумераційної таблиці й записувати їх.Розвивати пам'ять,творче і логічне мислення.

                                Хід уроку

1.Повторення і закріплення вивченого.

Математичний диктант.
-Запишіть числа,в яких :1дес.і 5 од.;1дес. і 9 од.; 2дес.
-Число 18 зменшити на 18.
-Число 13 збільшити на 1.
-Суму чисел 19 і 0 зменшити на 1
.

Самостійна робота за впр.3.

2.Вивчення нового матеріалу. 

Завд.1,2.
Пояснення:У першому числі є 1дес.і 9 од.Це число 19.У другому-9дес. і 1 од.-це число 91
.









Розвиток математичних знань.

Завд.4,5,ст.99.



Я досліджую світ(12.00-12.35)

Тема.Поведінка у громадських місцях.

Мета.Вчити дітей бути обережними та вихованими.

                           Хід уроку

1.Актуалізація опорних знань.

-Бесіда за малюнком (ст.93).

2.Основна частина







3.Підсумок уроку.


Онлайн уроки на 15 квітня

Я досліджую світ(8.00-8.35)

Тема.Як поводитись з підозрілими предметами.Поведінка з незнайомцями.

Мета.Формувати уявлення дітей про підозрілі предмети та правила поводження з ними;вчити аналізувати ситуації та виявляти небезпечні;виховувати обережність.

                                   Хід уроку

1.Актуалізація опорних знань.

-Чи завжди ми можемо почуватись в  безпеці?
-Про які небезпечні ситуації ми повинні пам'ятати?

2.Основна частина

-Які місця для гри є безпечними?
-Що може бути надворі небезпечним?

Складання розповіді за мал.ст.95.
-Доберіть імена дітям.
-Складіть розповідь про безпечний відпочинок.








Робота з підручником (ст.96)

-Назвіть людей зі своїх "кіл" спілкування-сім'ї,родичів,друзів та знайомих.
-Чому в " колі"незнайомі- знак питання? Поясніть.

Висновок:ст.96-правило.


Математика(10.00-10.35)

Тема.Запис чисел першої сотні.Доповнення умови задачі та її розв'язування.

Мета.Учити записувати числа в межах сотні без використання таблиці .Розвивати абстракне мислення.

                                        Хід уроку.

1.Повторення і закріплення вивченого.

Завд.6,7 (ст.100).

2.Вивчення нового матеріалу.



Завдання 1,2 (ст.100)

Розвиток математичних знань.

Задача 3 якщо відняти -стане менше.Отже,вставляємо слово"менше".

Задача 4 (ключове слово міститься в запитанні:"всього" відрізали)

Задача 5(на порівняння-дія віднімання).



Онлайн уроки на16 квітня

Я досліджую світ

Тема.До кого звертатися в разі виникнення небезпечних ситуацій.

Мета.Закріпити в пам'яті номери телефонів екстренних служб :"101","102","103";розвивати вміння правильно діяти в надзвичайних ситуаціях.

                                       Хід уроку

1.Повторення вивченого матеріалу.

-Які небезпечні ситуації можуть виникнути?

2.Основна частина.


Робота за підручником (ст.98-99). 

 

Математика

Тема.Запис чисел першої сотні.Розв'язування задач.Побудова відрізка.

Мета.Закріпити вміння записувати числа першої сотні,розвивати творче мислення.

Хід уроку 

Повторення вивченого.

Робота за підручником (ст.100 завд.1,2.)


Онлайн уроки на 17 березня

Мистецтво

Тема.Народна музика.Українська народна пісня"Вийди,вийди,сонечко"(виконання).Я.Степовий"Колискова"(слухання).

Мета.Розширювати знання про народну музику;виховувати любов до української пісні.

                              Хід уроку

1.Актуалізація опорних знань.

2.Основна частина.






           




Онлайн уроки на 21 квітня

Математика (10.00-10.35)

Тема. Додавання і віднімання 1 у межах 100.Розв' язування задач.Робота з геометричним матеріалом.

Мета.Ознайомити учнів із додаванням і відніманням одиниці в межах сотні, із таблицею чисел першої сотні.Учити називати числа вказаного десятка.

                                        Хід уроку

1.Повторення і закріплення вивченого матеріалу.

-Доданок 3 18 10 50  20                

-Доданок 7 1   10  50  60 

-Сума        .. ...  ..   ...   ...

-Порівняй:   72...27;20...12;89...91;100...99;40+30...60;50-10...40.

 Вивчення нового матеріалу .

Підготовча робота.

Запишіть наступне число до 50,34,76,90,42,99,28,66,39,44,75,69,28;
попереднє до 40,80,19,66,98,100,45,30,77,25,20,86,80.

Робота за підручником.

Завдання 1,   2    (ст.101).

Завдання 3.Пояснення:потрібно пам'ятати ,що числа другого десятка закінчуються (а не починаються ) числом 20;числа  п'ятого десятка -числом 50 і т.д.


Розвиток математичних здібностей.

.Задача 4(ст.101).Пояснення:"на 2 більше" означає"стільки само,та ще 2".Отже треба вибрати вираз 7+2,а не 7-2.
Завдання 5 (самостійно).



Я досліджую світ(11.05-11.40)

Тема.Символи моєї країни.

Мета.Формувати знання учнів про державні символи України(Прапор,Герб,Гімн);формувати національну свідомість школярів.

                              Хід уроку

1.Актуалізація опорних знань.

-Як називаїться наша Батьківщина?
-Які символи держави ви знаєте?

2.Основна частина.

1.Вправа"Фантазування" (підручник,ст.99).

-Прочитайте вірш.
-Із чим авторка вірша порівнює Україну?
-Із чим нашу Україну порівняли би ви?

2.Загадки

-Символ нашої держави -
Це тризуб жовто-яскравий.

-Синьо-жовте полонище
Гордо майорить.
Це ознака сили й слави
Української держави.

По радіо звучить щоденно
Патріотична пісня,
Що возвеличуєВкраїну
І прославля навічно.
-


Робота за підручником.

Ст.99-100
--Що символізують кольори на Державному Прапорі?

-Де можна побачити Герб?
-Коли виконується Гімн?







Немає коментарів:

Дописати коментар