пʼятниця, 13 березня 2020 р.

Онлайн уроки 18 березня 2020 року

Я досліджую світ
8:00-8:35
Тема. Створення дерева свого роду за зразком чи власним задумом.
Мета. Формувати знання учнів про свій родовід. Учити їх шанувати рід, берегти пам`ять про нього; вправляти дітей у створенні "родинного дерева", спонукати пишатися своєю сім`єю.
                                       Хід уроку

Актуалізація опорних знань. Гра моя родина.
Скільки нас живе в квартирі ?
Тато, мама брат і я.
Раз, два, три , чотири-
От і вся моя сім`я !
Є у мами доньки,
Доньки- помічниці
Устануть раненько,
Підметуть чистенько.
Ми- мужчини-
Тато й я
І робота в нас своя:
Помагаєм мамі ми,
посуд миємо самі.
От, ми які : ми усі - помічники !

Практична робота сторінка 69 ( робота за підручником)
Домашне завдання. Створити "родинне дерево".

Математика
10:00-10:35
Тема. Назви і запис чисел другого десятка. Обчислення виразів. Розв`язування задач.
Мета. Ознайомити учнів із записом чисел другого десятка. 
                                       Хід уроку
Презентація (посилання)
Робота за підручником ( завдання 1 сторінка 90)
Обчислення виразів. Самостійна робота ( завдання 2 сторінка 90)
Робота над задачами ( завдання 3, 4, 5 сторінка 90)


Онлайн уроки 17 березня 2020 року


Математика
10:00-10:35
Тема. Утворення чисел другого десятка. Розв`язування задач. Порівняння іменованих чисел.
Мета. Ознайомити учнів із числами другого десятка. Учити записувати їх у вигляді суми чисел 10 і кількох одиниць.
                                       Хід уроку
Відеоматеріал (посилання)
Робота за підручником (завдання 2, 3 сторінка 89 )
Закріплення ( Іменовані числа завдання 4 сторінка 89)

Я досліджую світ
11:00-11:35
Тема. Родинне дерево
Мета. Сформувати в учнів поняття "родинне дерево" ; закріпити й розширити знання дітей про своїх родичів, їхні обов`язки в родині.
                                       Хід уроку

Актуалізація опорних знань. Робота з чистомовкою.

Ра-ра-ра-  це мої .... ( брат і сестра)
Ато-ато- ато  - поряд ... ( мама й тато)
Я-я-я - вони моя ... ( сім`я)
Усь-усь-усь - поряд мій (дідусь )
Ки-ки-ки - у мене є (дядьки й тітки)
Ина-ина-ина - всі вони моя (родина)
Про кого йшлося в чистомовці ?


Робота за підручником  сторінка 68 
Закріплення. Дайте відповіді на запитання 68-69




Онлайн уроки 16 березня 2020 року


Завдання з української мови та літературного читання ви знайдете на блозі Сідьорко С.В.  за посиланням 

Математика
8.55-9.40
Тема. Десяток. Розв'язування задач
Мета. Ознайомити учнів із новою лічильною одиницею - десятком. Учити розв'язувати задачі з відношенням "стільки, скільки".
                                       Хід уроку
Презентація (посилання)
Відеоматеріал (посилання)
Робота над задачами данного виду 
яблунь-6д.
груш-4д.
слив-?,стільки,скільки ябл.і груш разом.




Мистецтво
Тема.Казкові розповіді.Малювання або ліплення одного з героїв казки "Івасик-Телесик".
Хід уроку
Відеоматеріал (посилання)

Практична робота
(малювання чи ліплення одного з героїв казки Івасик Телесик)
Картинки по запросу "ліплення  з пластиліну  івасика телесика"






Немає коментарів:

Дописати коментар